“Yıllık dizi ihracatımız 600 milyon dolara ulaştı. İspanya, Suudi Arabistan ve Mısır başta olmak üzere Türk dizileri 150 ülkede 500 milyon kişi tarafından seyrediliyor. Bu dizilerimizde özellikle ülkemizin sanatkârları tarafından üretilen Türk halıları, bakır ve gümüş işlemeler, mücevherat, moda, hazır giyim ve mobilya sektöründen yerli markalarımızın tanıtımına daha çok ağırlık verilmeli. Dizi ve filmlerdeki kostümlerin yerli tasarım ve üretim olmasına özen gösterilerek tekstilimizin dünyaya tanıtılmasına olanak sağlanmalı. Ülkemize has olan kayısı, kuru üzüm, incir ve fındık gibi tarımsal ürünlere de dizi ve filmlerimizde mutlaka yer verilmeli.” / ANKARA – Milliyet
Related Posts
Konya Büyükşehir Belediyesi’nden çiftçiye sumak fidanı desteği
- Seher Alp
- 27 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Konya genelindeki çiftçilere yüzde 75 destekle sumak fidanı…
The Body Shop, yıl sonunda Türkiye’deki satışlarını sonlandırıyor
- Seher Alp
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
2003 yılından bu yana Türkiye’de de mağazaları bulunan Şubat 2024’te iflas eden fakat İngiltere merkezli…
MediaMarkt’ın “Global Dijital Birimi” bir Türk kadın lidere emanet!
- Seher Alp
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
MediaMarktSaturn Perakende Grubu, dijital büyüme stratejisi doğrultusunda Holding üst yönetim kademesinde önemli değişiklikler gerçekleştirdi.